Polityka Zwrotów i Reklamacji harmoniaiblask.pl

1. Postanowienia ogólne

Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji określa zasady dotyczące odstąpienia od umowy oraz procedurę reklamacyjną w serwisie Harmonia i Blask prowadzonym przez

GROWTH MANAGEMENT GROUP PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, z siedzibą pod adresem

UL. GRZYBOWSKA 87, Warszawa, 00-844, NIP: 5273054256, REGON: 52517496600000, e-mail: [email protected].

2. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji opisanych poniżej.

3. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

świadczenia usług, jeśli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,usług dotyczących wydarzeń o określonym terminie, takich jak konsultacje indywidualne.

W związku z powyższym, po dołączeniu do serwisu Harmonia i Blask oraz odbyciu pierwszej konsultacji z Beatą, odstąpienie od umowy i zwrot środków nie są możliwe.

4. Procedura reklamacyjna

W przypadku, gdy zakupiona usługa nie została wykonana zgodnie z umową lub posiada wady, klient może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi.

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres [Adres e-mail kontaktowy], podając następujące informacje:

Imię i nazwisko klienta, Adres e-mail użyty do zakupu usługi, Opis problemu i uzasadnienie reklamacji.

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. O decyzji dotyczącej reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

5. Postanowienia końcowe

Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji wchodzi w życie z dniem jej publikacji na stronie internetowej serwisu Harmonia i Blask. Wszelkie zmiany w polityce będą publikowane na stronie serwisu i wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia.